do kasy suma: 0,00 zł

Do darmowej dostawy brakuje Ci:200,00

Dołącz do klubu ❤️

Korzystaj z super rabatów 🔥

Zwrot / Wymiana / Reklamacja

 

 


 

 

ZWROT - SKLEP INTERNETOWY

 

Prawo do zwrotu obowiązuje tylko dla zamówień internetowych

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu

Formularz zwrotu

Podanie nr konta bankowego w formularzu jest niezbędne do zwrotu środków.

Dołącz fakturę.

Spakuj produkty

Wyślij przesyłkę za pomocą
Szybkich Zwrotów InPost

(Nie ponosisz opłat, kwota 12 zł zostanie odliczona od wartości zwracanego towaru)

lub samodzielnie na adres:
Kameleon (Magnolia Park)
ul. Legnicka 58,
54-204 Wrocław
Tel. 71 307 05 44

(Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem)

Pieniądze zwrócimy Ci niezwłocznie
Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki

 

Regulamin zwrotów


1) Klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie kameleon-moda.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki. 
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty. Produkt należy odesłać za pomocą usługi Szybkie Zwroty Inpost (kwota 12 zł zostanie odliczona od wartości zwracanego towaru) lub na własny koszt kurierem lub paczka pocztową, z wszelkimi akcesoriami w paczce, a także wypełnionym formularzem zwrotu i oryginalnym dokumentem zakupu.
3) Aby zwrócić towar należy wysłać go na adres: Kameleon (Magnolia Park) ul. Legnicka 58, 54-204 Wrocław, Tel. 71 307 05 44
4) W razie niedostosowania się do regulaminu produkt wróci do klienta na jego koszt.
5) Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6) Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.  

 


 

 

ZWROT - SKLEPY STACJONARNE

 

Przy zakupach stacjonarnych zwrot realizowany jest wyłącznie na kartę podarunkową

 

Zwrotu na kartę podarunkowa możesz dokonać w ciągu 3 dni roboczych od dnia zakupu. Karta podarunkowa ważna będzie przez 1 rok od dnia wydania karty.

Pamiętaj aby mieć ze sobą paragon/fakturę lub wydruk z terminala płatniczego.

 

Regulamin zwrotów


1) Klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym Kameleon Studio Mody do 3 dni roboczych od dnia zakupu
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty z dołączonymi wszelkimi akcesoriami.
3) Aby zwrócić towar należy zgłosić chęć zwrotu w jednym z salonów sprzedaży Kameleon Studio Mody. Lista salonów stacjonarnych.

 

 


  

 

WYMIANA - SKLEP INTERNETOWY

Zwróć zakupiony produkt

Zgodnie z instrukcją powyżej.

Zakup nowy produkt 

 

Regulamin wymiany


1) Klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie kameleon-moda.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki. 
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty. Produkt należy odesłać za pomocą usługi Szybkie Zwroty Inpost (kwota 12 zł zostanie odliczona od wartości zwracanego towaru) lub na własny koszt kurierem lub paczka pocztową, z wszelkimi akcesoriami w paczce, a także wypełnionym formularzem zwrotu i oryginalnym dokumentem zakupu.
3) Aby zwrócić towar należy wysłać go na adres: Kameleon (Magnolia Park) ul. Legnicka 58, 54-204 Wrocław, Tel. 71 307 05 44
4) W razie niedostosowania się do regulaminu produkt wróci do klienta na jego koszt.
5) Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6) Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.  

 


 

   

 

WYMIANA - SKLEPY STACJONARNE

Wymiany na dowolny inny towar możesz dokonać w ciągu 3 dni roboczych od dnia zakupu.

Pamiętaj aby mieć ze sobą paragon/fakturę lub wydruk z terminala płatniczego.

 

Regulamin wymiany


1) Klient ma prawo wymienić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym Kameleon Studio Mody do 3 dni roboczych od dnia zakupu.
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty z dołączonymi wszelkimi akcesoriami.
3) Aby wymienić towar należy zgłosić chęć wymiany w jednym z salonów sprzedaży Kameleon Studio Mody. Lista salonów stacjonarnych.
4) Przy wymianie towaru nie zwracamy różnicy w cenie produktów.  

  


 

  REKLAMACJA - SKLEP INTERNETOWY

Pobierz i wypełnij formularz reklamacji

Formularz reklamacji 

Dołącz paragon/fakturę.

Spakuj starannie produkty

Wyślij przesyłkę na adres:

Kameleon (Magnolia Park)
ul. Legnicka 58,
54-204 Wrocław
Tel. 71 307 05 44

(Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem)

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamacje i poinformujemy
Cię mailowo.

 

Uwaga! W celu przyspieszenia procesu reklamacji, prosimy o wcześniejsze wysłanie formularza reklamacji na adres reklamacje@shouldbe.pl. (zdjęcie, skan, lub plik).

W odpowiedzi wskażemy adres wysyłki bezpośrednio do producenta, co znacznie przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.

 

Regulamin reklamacji


1) Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
2) Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
3) Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
4) Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji
5) Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
6) Reklamacji nie podlegają:

  • Naturalne zużywanie się produktu

  • Uszkodzenia mechaniczne

  • Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

  • Odbarwienia

  • Przemoczenia

  • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkanini

7) Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi kupujący.

 


 

 

  REKLAMACJA - SKLEPY STACJONARNE

Reklamację możesz złożyć w dowolnym salonie sprzedaży Kameleon Studio Mody.

Pamiętaj aby mieć ze sobą paragon/fakturę lub wydruk z terminala płatniczego.

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamacje i poinformujemy
Cię telefonicznie.

  

Regulamin reklamacji


1) Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
2) Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
3) Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
4) Reklamacji nie podlegają:

  • Naturalne zużywanie się produktu

  • Uszkodzenia mechaniczne

  • Odbarwienia

  • Przemoczenia

  • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkanini

Instagram

 

Zainspiruj się nowymi kolekcjami

Bądź na bieżąco

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl