do kasy suma: 0,00 zł

Do darmowej dostawy brakuje Ci:200,00

Dołącz do klubu ❤️

Korzystaj z super rabatów 🔥

Zwrot / Wymiana / Reklamacja

 

 


 

 

ZWROT

 

Przy zakupach stacjonarnych zwrot realizowany jest wyłącznie na kartę podarunkową

 

Zwrotu na kartę podarunkowa możesz dokonać w ciągu 3 dni roboczych od dnia zakupu. Karta podarunkowa ważna będzie przez 1 rok od dnia wydania karty.

Pamiętaj aby mieć ze sobą paragon/fakturę lub wydruk z terminala płatniczego.

 

Regulamin zwrotów


1) Klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym Kameleon Studio Mody do 3 dni roboczych od dnia zakupu
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty z dołączonymi wszelkimi akcesoriami.
3) Aby zwrócić towar należy zgłosić chęć zwrotu w jednym z salonów sprzedaży Kameleon Studio Mody. Lista salonów stacjonarnych.

 

 


  

 

WYMIANA

Wymiany na dowolny inny towar możesz dokonać w ciągu 3 dni roboczych od dnia zakupu.

Pamiętaj aby mieć ze sobą paragon/fakturę lub wydruk z terminala płatniczego.

 

Regulamin wymiany


1) Klient ma prawo wymienić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym Kameleon Studio Mody do 3 dni roboczych od dnia zakupu.
2) Do zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone produkty z dołączonymi wszelkimi akcesoriami.
3) Aby wymienić towar należy zgłosić chęć wymiany w jednym z salonów sprzedaży Kameleon Studio Mody. Lista salonów stacjonarnych.
4) Przy wymianie towaru nie zwracamy różnicy w cenie produktów.  

 

 

 


 

  REKLAMACJA

Reklamację możesz złożyć w dowolnym salonie sprzedaży Kameleon Studio Mody.

Pamiętaj aby mieć ze sobą paragon/fakturę lub wydruk z terminala płatniczego.

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamacje i poinformujemy
Cię telefonicznie.

  

Regulamin reklamacji


1) Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
2) Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
3) Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
4) Reklamacji nie podlegają:

  • Naturalne zużywanie się produktu

  • Uszkodzenia mechaniczne

  • Odbarwienia

  • Przemoczenia

  • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkanini

Instagram

 

Zainspiruj się nowymi kolekcjami

Bądź na bieżąco

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl